podpora
systémová podpora
školení
vzdálený přístup pomocí TeamVieweru
dokumentace ke stažení

systémová podpora

Nabízíme dvě varianty systémové podpory našich softwarových produktů.

I. varianta

  1. hot-line na zakoupený software
  2. helpdesk na zakoupený software v kanceláři firmy
  3. konzultace v oblasti GIS nebo fotogrammetrie, kde je software používán
  4. dodávání průběžného update softwaru
  5. dodávání průběžného upgrade softwaru

II. varianta

  1. hot-line na zakoupený software
  2. helpdesk na zakoupený software v kanceláři firmy
  3. konzultace v oblasti GIS nebo fotogrammetrie, kde je software používán
  4. dodávání průběžného update softwaru

update x upgrade

Pod pojmem update se rozumí drobné vylepšení softwaru a odstranění chyb. Nedojde ke změně hlavního čísla verze.

Pod pojmem upgrade se rozumí změna funkčnosti softwaru. Dojde ke změně hlavního čísla verze (Například z verze 9.5 na 10.0).

Pokud máte zájem o jakékoliv informace můžete nás kontaktovat.